Monday, March 14, 2011

rindu nak pegi kelas

dah 3 bulan lebih aku abih belajar....terasa rindu la plak nak g kelas...
yelakan, dah bosan ni baru la nk hargai sume tu..
dulu malas btul nak jalan kaki nk g kelas, dah la jauh dr bilik ke jabatan..
lebih2 lgi kalau kelas pagi..ishhh!!!!!tambah plak tu sampai ke petang..letih la..



tapi ade jer yang kelakar tyme jalan nk tunggu sampai @ balik  kelas tu...
dah ramai jalan skali mesti lah byak benda yang berlaku...
geng2 aku plak geng2 yang giler2 remaja, lgi la...
mengata orang la yang paling femes skali....xpuas ati cket je terus mengata...
contoh lau lalu kt parkir jer "nanggung buleh bowok keto gak, terlenggok palo2"..hehehe
lepas tu ketawa...dan banyak lgi lah...macam2....ishh, teruk bebenor kitorang nih...


ade skali tu dup mengata ngata kt sorang mamat ni...
tyme tu aku,enny n na..tiba-tiba je dia tengok kt kitorang,siap dgn jelingan berapi...huh!!!!
alamak!!!!die dengar la...hahahahhah..
nk luruh jgak jantung tyme tuh...nk nye mamat tu datang serang, x ke giler pagi2 dah cri pasal..

yang penting dalam beg tu mesti ade air kosong...tiap2 ari mesti kena bawak punye..
dan aku ni sebenarnya memang x payah pakai bedak sebelum pegi kelas,
sbb gerenti la memang xde bedak yang melekat kt muka aku ni bila sampai kelas...
mana x nye, dh tyme tgh jalan tu duk sapu peluh je..aishhh...tpi xpe aku x kisah sgt pown
at least ade gak ak exercise...heheheh...badan sihat...belajar pon ok la kan...


yang ni memang aku nak marah cket, sampai2 je kena plak mendaki tangga yang tinggi
cam gunung tuh..dh la letih jalan, mendaki plak tu...nak2 yang tingkat atas skali...
huish,memang menyakitkan ati btul la..."bila nk sampai nihh!!!!!!!"
masuk kelas je,memang la kitorang2 ni hantu kipas @ aircond...untuk hilangkan peluh...hurmmm....

2 comments:

  1. sme la..smpi class je bju dh mcm kne simbah air...
    muka..xpyh oyak..supo minx kaki jas..hahaha..

    ReplyDelete