Monday, March 21, 2011

kenangan : azwa & enny

teringat la plak kt si dia ni bila dah ckp nga die tadi...
kenangan,kenangan,kenangan.....
x kiralah manis @ pahit, dua perkataan tu lah ade dalam kenangan...


kelakar sumguh la bile teringat balek....
dulu lau nk makan pon kena catu...huhu
bli nasi sebungkus je tpi bahagi dua orang...
lauk plak bli la masing2...setengah2 tu pon kongsi dua org...hahahha...
nak habis semester tu mesti kena bajet plak pasal ringgit malaysia ni...
RM2.50-RM3.00 je satu hari...heheheh..berjimat orang kata...
tapi aku ni kadang-kadang bab2 makan ni lebih jer rm tu....


roti "gardenia" plak sangat penting dalam blik kitorang..mesti ade utk breakfast..
citer pasal roti ni, hujung2 semester lah yang paling kelakar...
kitorang nk bli satu roti pon kne kongsi duit dua orang, tu pon gaduh dulu....hahahah
biasanya kitorang bergilir-gilir bli roti ni...dan "daisy" jgak penting....
yelah, dh hujung ni rm pon dah kurang..mls nk suh parent bank-in kan...
so, terpaksalah bajet duit yang ade tu sampai blek umah....


dan ada sekali tu minggu blek kampung...cuti tiga hari rasanya...
sume org kt asrama tu tu blek...tinggal kitorang dan ade lah brape kerat lgi...
so,cafe pon tutup la lau dah xramai org,cume ade org jual burger jer..
dah satu hari x makan..so, ptg tu kitorang turun la bli burger...
nk balas dendam xmkn nasi hari tu..kitorang pon bli la dua biji burger special..
daging dua lapis..n benjo dua biji...huh...bestt tuh...hahahha...


tu bab makanan...dalam bilik plak...
die la yang slalu sapu bilik..aku ade la skali dua..hehe..
bukan aku ni pemalas, habis die dah sapu, jd aku nk sapu pebenda plak kan...huhu..
lau nk cuci kipas pon,aku bagi can la kt die...nampak cam excited sgt nk buat...
aku pon tolong jugak die...tolong tgk jer....hehehehe...
ade gak la tolong tukar air...huhu...



eeeeeeeeee!!!!!!aku geram jgak ngan minah ni...
gila kuasa kuda btul...suka conquer bilik....
dah la suka sgt sepahkan tempat aku...
sume benda die buang kt tempat aku,ye la tempat aku ni tong sampah bg die...
saboorr jelahhh.....ikut hati memang ak lempang jer...hehehehehe....
dah la suka curi nota akaun aku...aishhh...buat hak sendiri plak tu...
" no arah la ngan budak ni sorang"....
dah la tu plak curi bantal aku..hishh,nak2 je aku buang die ni kt celah tingkap tu...
dah la penakut...huh!!!!hahahhaha..xnk jd saksi la,lau bdak tu kena "baham" dek "pig"..


p/s: enny, saya ni btul2 pemalas ke???sbb lau saya rajin, mcm biasa lah "sebab tu"..
umah pon gitu jgop jd nye...tau2 jer kalu rajin tuh...memang btul "die nk datang"...

No comments:

Post a Comment