Friday, February 25, 2011

janda terhebat vs kopi janda

skali lgi atas permintaan kembar aku, suh aku tulis sal dye plak...
urmmm, nk jugak ea???ok la ok la...

dear awanis

mula2 knl nga die nie tyme study dlu r..
dye la first person that be my partner in my dsk class..
lps tu smakin hr smkin rapat ngan dier..n then jd lah geng...
kadang2 aku pggil die comel, sbb die comel cam biskut teddy tu..
kadang2 gak aku pggil dier najwa..aku plak nazwa..
kembar kn mesti lah nama kena sama...


kopi janda vs janda terhebat
same x???

bestnyer, bile tyme final, slalu je datang tido nga aku...
ade skali tu tdo sampai bawah katil..hahahah
xpown aku yang cium dinding sbb kena kemek kt die..
stdy same2,mkn same2, minum tgh2 malam pown same2 
sambil buat kelab bual..gelak gelak gelak!!!!!
dan slalu je bawak makanan kt aku..die igt aku ni hantu mknn kot..
sampaikan result final pown same pointernye...



giler2 janda kt mcd

die jgak ler slalu blanje aku..huk3...
kalau x mcd, goreng pisang "tok tuo"..

byk lg best sal die tpi x bleh bgi tau, nti die tau plak...
bia aku jew yg tahu die cam mne...hehe


`~xoxo~`
aku sayang die.
sbb jd sahabat bukan sekadar kawan.
luck for me cuz dapat knl dierr.
sincerely : miss azwa ezz

p/s : janda2 hanya sekadar gurauan..no more than that

3 comments:

  1. hahaah,...wawa butukk...nop suko wess...
    meme kemba sejati la...tp jolo ko wanis partner wa mulo2??hihih xingat...^.^
    sayang wa jugoppp^.^

    ReplyDelete
  2. hola...hop tu dop igt dh..mujur ore tulum pringak...huhu...

    ReplyDelete
  3. hahahh..mujo ad wa..wa gne nop wa kotak blog,fb twitter 2..wanis wak xjd...

    ReplyDelete